donderdag, januari 01, 2004

Geert Hoste Hard

Geert Hoste Hard

Het was ok vond ik. Soms wordt het déj?-vue effect wel vrij sterk, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar moeilijker wordt om origineel en fris te blijven. Maar ik heb wel vaak moeten lachen. Soms gewoon glimlachen, soms wat harder. Vooral met zijn persiflage op de post en zijn verloren pakske. Bijna van het niveau van zijn persiflage op Belgacom van - ik denk - zo'n twee jaar geleden. Die was gewoon hilarisch. Natuurlijk ben ik wat gevoeliger voor het lachen met Belgacom dan een 'normale' burger, maar het was goed.
Ook het stuk over de paus was behoorlijk goed. Grappig, spitsvondig, goed gevonden. Al zullen de gevoelige, overtuigde katholieken er niet meer kunnen lachen, maar mij stoort dat niet. Voor mij mag met bijna alles gelachen worden. Als het maar grappig is. Als het maar niet uitlachen om het uitlachen is. Als er humoristische ondergrond is, is het goed.
Gisteren ook Raf Coppens op VTM bezig gezien. Zijn sketches vond ik niet zo bijster goed, maar zijn liedjes mochten er wel zijn. Best leuk.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: