dinsdag, januari 06, 2004

Een discussie naar mijn hart...

Een discussie naar mijn hart...

Zij die mij al een tijdje kennen, weten het wel : ik ben een verstokte anti-roker. Het doet me dan ook altijd heel veel plezier om te zien dat ik niet alleen ben. Dat er nog een boel mensen mijn mening delen. Dat roken stoort. Dat mensen die roken anderen verplichten mee te roken, anderen verplichten hun gezondheid kapot te maken, terwijl ze daar helemaal niet voor gekozen hebben. Integendeel, terwijl ze er - zoals ik - bewust voor gekozen hebben om niet te roken.
Het doet mij dan ook deugd om de discussie te zien die zich op deze blog in de post 'uitroeiing der rokers' afspeelt (via Arcadim in Arcadie, een man die al 100 dagen gestopt is met roken. Een presatie waar ik mijn hoed voor afdoe).

Doe zo voort, doe zo voort, zou ik zeggen. En pas op, ik ben een tolerante mens, maar ik kan er gewoon niet tegen als die vieze rook in mijn gezicht geblazen wordt. En ik kan er ook echt niet tegen, dan krijg ik last van mijn ademhaling. Zo gezond is die rommel...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: