zaterdag, januari 03, 2004

Digitale Camera Deel III

Digitale Camera Deel III

Mag straks weer een ander vervangtoestel gaan halen bij Foto Karel in Westel. Ik denk dat den Karel onderhand zowat een beetje gek van mij aan het worden is, maar ja, mijn toestel is nog steeds stuk, al meer dan twee maanden, en ik zou wel graag foto's kunnen trekken. Dus moet ik een toestel hebben.
Ik heb wel mijnen ouden analoge Canon weer boven gehaald en er een filmpke ingestoken, maar dat is toch hetzelfde niet hé. Je weet niet wat je getrokken hebt, of het goed is of niet, en je moet wachten tot het filmpke af is vooraleer je de resultaten kan zien. En je moet alles laten afmaken.
Eens je de geneugten van de digitale fotografie geproefd hebt, is de analoge fotografie toch maar amateurisme. Al zijn de foto's vaak heel goed, toch is het gemak en plezier van het foto's maken bij een digitaal toestel (op voorwaarde dat het werkt natuurlijk) toch veel hoger en beter.
Maar ja, straks eens zien wat die Samsung (waarschijnlijk) doet en dan maar hopen dat mijnen Canon snel weer in het land van de levenden verschijnt.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: