donderdag, januari 29, 2004

De Herkende Garage

De Herkende Garage

Lijkt wel een Suske en Wiske boekje. Ofwel hoor ik het verkeerd, maar ik betwijfel het, heb het daarvoor al te vaak gehoord. Ethias zegt in zijn reclame voor autoverzekeringen : Als je je wagen laat herstellen bij een herkende garage, ......
Hoe bedoelen ze ? Moet je die herkennen op een foto ? Of moet je die al kennen van vroeger ? Of wat ?
Ik snap h'm niet, zal wel aan mij liggen, maar zo zit volgens mij het principe van erkenning niet in elkaar. Kan me vergissen natuurlijk. Maar denk het niet.
Slip of the tongue ? Kleine verspreking ? 'k Weet het niet, maar je zou toch denken dat er meer aandacht besteed wordt aan dergelijke reclames van grote bedrijven, die er veel geld aan geven. Maar ja, blijkbaar niet.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: