zondag, december 14, 2003

Wie is die kerel ?

Wie is die kerel ?

Net wat aan het rondneuzen geweest tussen de nieuwe blogs op blogspot en kom ik daar toch iemand tegen die een blog gemaakt heeft van de nick die ik vaak op MSN gebruik. Als het me allemaal een beetje te veel wordt. En voor zijn blog gebruikt heeft.
Al weet ik niet of hij het echt over mij heeft. Kan ook zijn dat het iemand anders is, die nog iemand kent die af en toe Amedée Frustrée op zijn MSN gebruikt. Al krijg ik de indruk als hij het over de gebruiker van die nick heeft en wat die op zijn blog schrijft, dat dit wel eens op mij kan slaan, maar soit, het doet er niet toe. Ik heb wel een vermoeden wie het is, maar aangezien hij er voor kiest anoniem te blijven, zal ik die keuze respecteren, nietwaar. Vraag me dus niet wie hij is, want ik mag niets zeggen ;-) Maar ik zal wel zijn blog blijven volgen om te zien wat hij nog over mij schrijft ;-)
Het lijkt me een leuke blog. Eentje om te volgen. Ik ga hem in elk geval aan mijn lijst van blogs toevoegen en af en toe eens gaan kijken wat die kerel allemaal te vertellen heeft. Of hij echt zo gefrustreerd is als hij zegt te zijn ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: