woensdag, december 17, 2003

Man man man, wat stinkt dat hier

Man man man, wat stinkt dat hier

Of beter gezegd, daar. In Vilvoorde, bij Scarlet. Nou, niet echt bij Scarlet zelf, of liever door Scarlet zelf, maar wel door de torens van de Marly die vandaag weer het beste van zichzelf gegeven hebben. Niet te harden die stank. Ongelooflijk. Het was er niet uit te houden, ik ben moeten vluchten. Ik kreeg er hoofdpijn en een beetje misselijkheid van. Gelukkig was het alleen maar vanavond dat die stank is komen binnendrijven, want dat een hele dag is niet te doen.
En dan zeggen dat het niet schadelijk is, dat het geen kwaad kan, neen, het is alleen kankerverwekkend. Voor de rest moet je je geen zorgen maken. Nou moe, ik maak me daar anders wel zorgen over.
Enfin, niet veel dat ik er aan kan doen, maar ik vind dit wel niet meer leuk. Zo'n stank. Het was zelfs tot in Heultje te ruiken. Heb onderweg op de E19 effe mijn ramen helemaal opengezet, zodat ik wat lekker frisse, gezonde en verse uitlaatgassen kon binnenkrijgen. In elk geval een stuk beter dan die stank van de Marly. Tjonge jonge jonge.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: