maandag, december 29, 2003

Ik haat dit !!!!!!!!!

Ik haat dit !!!!!!!!!

Eindelijk nog eens verlof, na een drukke en hectische periode, en wat gebeurt er ? Bibi moet weer ziek worden zeker. Snotvalling. Gemiddeld honderd keer in een niesbui uitbarsten op een dag, zo'n tweehonderd zakdoeken kleddernat maken, ogen die tranen en na een tijdje potdicht zitten, net zoals mijn neus en mijn hoofd. Kortom, ik voel me fantastisch. NOT.
Maar ja, morgen zal het hopelijk wel beter zijn, zodat ik toch nog iets van mijn vakantie kan maken. Want zo moeten ze niet beginnen hé.

En nochtans is het hier een zeer gezonde omgeving in Westel, als ik Man Bijt Hond mag geloven. Er zijn 7 honderdjarigen in Westel, wat vrij veel is. En er zijn er hier altijd al veel geweest. Zoals onze buurvrouw. Fien van Hool is ook meer dan honderd geworden. Dus zal het nog wel gaan meevallen zeker ? Al ben ik natuurlijk een inwijkeling en geldt dit misschien niet voor mij, maar ik kan maar hopen hé.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: