vrijdag, december 19, 2003

Het Centerparcsgevoel

Het Centerparcsgevoel

Ken je dat gevoel ? Dat er iemand iets komt voorstellen dat je wel beestig interessant vindt, maar nu even niet ? Dat je wel interesseert, maar op een andere keer ? Wel, dat is nu het Centerparcsgevoel. Het gevoel dat Geena Lisa (Peeters) in het reclamespotje heeft. (al zie ik haar liever als Geena Lisa zonder de Peeters , al is Coco een vree toffe gast, Geena is te tof om getrouwd te zijn )
Ik ken dat gevoel een beetje, en onze Thierry, van wie we vandaag, tot onze grote spijt afscheid genomen hebben, kent dat nu zeker. Werk zoeken ? Ja, maar nu even niet. En gelijk dat hij heeft !
Zonder mijn huidige, vorige en toekomstige bazen tekort te willen doen, moet ik toch zeggen dat Thierry zo ongeveer de beste baas geweest is die ik ooit gehad heb ! En dat meen ik, vanuit de diepste geborchten van wat bij mij voor een hart moet doorgaan ...
Ik zal hem missen, maar ik ben er zeker van dat we contact zullen houden, en wees maar zeker Thierry, je bent nog niet van ons af ...
Dit alles om te zeggen dat den Thierry ne vree wijze en toffe kerel is en dat ik bij hem een heel duidelijk bewijs van het Centerparcsgevoel gezien heb.

Blogje ',',' (via Wifi en een beetje onder invloed ...)

Geen opmerkingen: