vrijdag, december 05, 2003

Francesca Vanthielen

Francesca Vanthielen

Los van de band die ik dus duidelijk met deze zeer sympathieke en mooie meid heb (zie vorige post), moet ik toch nog even zeggen dat ik ook altijd een grote fan van haar geweest ben toen ze nog plaatjes aan elkaar praatte op Radio Noordzee. Wat later Radio 2000 geworden is. Dé grote radio van Hasselt en omstreken.
Francesca is later naar de VRT Radio gegaan, wat ik altijd een groot verlies gevonden heb voor de vrij radio's uit de streek, maar wie kon haar tegenhouden ? Niemand toch ?
En door die band ben ik haar altijd blijven volgen. Ben haar later nog eens in de cinema tegengekomen, maar op één of andere vreemde manier was ze het pint-incident al vergeten. Zou ik dan toch niet zo'n overweldigende indruk op haar nagelaten hebben ?

Enfin, ze doet het goed die meid. En ik vond haar ook zeer goed in 'Licht', een zeer mooie film, omwille van de zeer mooie omgeving en natuurlijk ook het feit dat Francesca Vanthielen daar in haar naakte zelf ongegeneerd zat rond te huppelen. Maar niet alleen daarom, het was gewoon een toffe film. Anders, rustiger, minder actie, maar des te meer voer tot nadenken.
Ge zijt goe bezig meiske, doe zo verder, zou ik zeggen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: