zaterdag, december 27, 2003

Een Petit Gervaike, een Danonino Drankje, een booke met choco, corn flakes, water en een babybel

Een Petit Gervaike, een Danonino Drankje, een booke met choco, corn flakes, water en een babybel

Dat wil ik als ontbijt. Zegt onze Bram elke morgen. Je ziet, hij is een flinke eter. Een gezonde eter, want hij heeft behoorlijk wat weerstand. Veel ziek is hij tegenwoordig (gelukkig en hout vasthouden) niet meer. Maar dik wordt hij er ook niet van. Neen, hij eet gewoon goed, is heel actief, speelt veel en slaapt goed. En af en toe is hij ook wel eens stout, maar wat wil je ? Je kan zo'n kind toch niet vastbinden hé. Maar meestal is hij wel heel braaf. Net zijne papa. Al herken ik in zijn stoute periodes ook heel sterk mezelf. Ik was ook zo. Niet willen luisteren, koppig, boos, het bloed onder de nagels van mijn ouders en broers en zussen uithalend. Maar gelukkig is dat allemaal gebeterd en ben ik nu een heel braaf ventje ...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: