dinsdag, december 30, 2003

De tour de Westerlo en omgeving

De tour de Westerlo en omgeving

Vandaag weer een hele tour van de omgeving gedaan. Boodschappen ŕ volonté. Mijn gitaar naar de Limit in Herentals gedaan en ze is nog te herstellen. Dat viel mee én tegen, want een nieuwe gitaar zag ik ook wel zitten. Maar dat komt nog wel.
En dan nog tanken, Brico, Carrefour, Cevo, Foto Karel, Bank, en drukkerij Michiels om copies voor Els. Waar ik dan nog mijnen inkt voor mijnen HP deskjet vergat (maar wel al betaald had) en ik dus kon omkeren toen ik eindelijk thuis was.

En net voor de eerste keer via MSN gechat met Els. Zij boven, ik beneden. De wonderen der draadloze wereld. En toch mooi hoe man en vrouw met elkaar communiceren in hetzelfde huis over het internet. Waar moet dat naartoe met de moderne huwelijken ? Ik weet het niet...

En tussendoor nog centjes geteld voor de zangertjes van morgen. Als die hier weer in grote getalen voor de deur zullen staan. Maar daar breng ik later nog wel wat meer verslag over uit.

Blogje ';';'

Geen opmerkingen: