zaterdag, december 06, 2003

De installateur en reparateur van dienst

De installateur en reparateur van dienst

Zo voel ik mij een beetje vandaag. Na enkele boodschappen gedaan te hebben, deze voormiddag de kransen van de kerstmarkt allemaal, één voor één bekeken, gecontroleerd wat er mogelijks los zat en dat allemaal gerepareerd. Is op zich niet erg, want ze maken duurt veel langer, maar het is echt wel een reparateurs job.
Waarna Els voor de tweede keer op goed één week tijd met een lekke band naar huis komt (waar zit die toch altijd .... ) en ikke die dus vervangen heb. Weeral reparateur, maar ook een stuk installateur. Zat weer een schroef in. Sabotage ? Een geheime aanbidder ? Wie zal het zeggen.
En dan natuurlijk het grootste werk : de installatie van het speelgoed dat de goede heilige man net gebracht heeft voor de Bram. Een knikkerbaan en een ridderkasteel. En nog een kleur- en stickerboek. Net wat hij wilde. Op de muizenval na, waar hij vorige zondag bij Koen en Gaby mee gespeeld heeft en waar hij zot van is. Maar die moet hij dan maar aan de kerstman vragen, want seffens komt de Sint ook nog bij Moeke, morgen bij Oma, dan ook nog eens bij de meter en volgende week op Scarlet. Het zal dan wel genoeg zijn zeker ?

Tot mijn grote verbazing en vreugde heb ik niet van de roe gekregen van de Zwarte Pieten. Zou ik dan toch een beetje braaf geweest zijn ? ....

En oh ja, nog wat goed nieuws van het Ryanair front, of beter van het Brussels South Charleroi Airport front, want ons Christine van de lost & found (die super sympathieke, maar zeer vermoeide jongedame van donderdag) belde om te zeggen dat mijn bagage terecht was en dat ze dinsdag thuis afgeleverd wordt. Goed hé ! Merci hé Christientje .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: