woensdag, december 10, 2003

Daar is er weer eentje.

Daar is er weer eentje.

Een Vlaams Filmpke. Ja, ik weet het, door dit te zeggen, ga ik weer de reactie uitlokken dat ik er eens eentje moet publiceren, maar ik kan dit niet doen zolang Averbode ze niet gelezen heeft. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Maar als ze in een Vlaams Filmpke verschijnen, laat ik het zeker weten. En die afgekeurd worden, zal ik hier publiceren. Al zijn die dan wellicht niet de referentie voor de rest.
En voor de rest ? Niet veel te melden. Gisteren nog de bevestiging gekregen dat deel 2 van de Meriumbe trilogie nu zo goed als zeker gepland is voor mei. Dus dat is goed nieuws. En nu dat nieuwe Vlaams Filmpke af is, ga ik proberen het nieuwe verhaal verder uit te werken. Dit keer geen brave toestanden echter. Zoals het nu in mijn hoofd zit, zou het wel er wel eens hevig en heet kunnen aan toe gaan, met daartussen een heel spannend verhaal geweven. Als het lukt wat ik wil doen, zou dit wel eens heel goed kunnen worden. Maar dat moeten we afwachten natuurlijk. Heel anders dan Meriumbe, maar wel goed. Enfin, we zien wel.
Nu moet ik maken dat ik ga slapen, want ik val bijna om. Veel te weinig geslapen de laatste tijd. Stress, allerlei toestanden waar ik van wakker lig, allemaal niet goed. Maar vrijdag is het party, zal nog eens leuk zijn. Kan ik hopelijk wat ontspannen, want daarna wordt het een megadruk weekend. Maar nog eventjes en dan is het vakantie, zal deugd doen, veel deugd. Hoop ik ...
Om in het nieuwe jaar plaats te maken voor iets nieuws, iets anders....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: