maandag, november 10, 2003

You've got mail

You've got mail

Het lijkt wel de periode van de romantische films te zijn, want vanavond was er weer You've got mail. Met lief snoetje Meg - ik kom klaar als ik wil en je merkt niet of het echt is of niet - Ryan en klassebak Tom - Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get - Hanks. Heb wel het grootste stuk van de film gemist, wegens de Laatste show, met pčre Guy, maar het einde was toch weer ongelooflijk romantisch. Al gebeurt dat soort dingen in het echte, harde leven (spijtig genoeg) veel te weinig ...

En voor de x-ste keer heb ik Pulp Fiction gemist. Ik wist nochtans dat hij kwam, was zeker van plan te kijken - of hem op te nemen, nu de video hersteld is en ik een heel pak nieuwe, high quality cassettes gekocht heb - maar ben het weer vergeten. Op mijn leeftijd begint dat meer en meer te komen, vergeten. Tja, wat doe je eraan ? Niets zeker, doen alsof je jong bent, wat meer met de jongeren optrekken, in de hoop dat een beetje van hun jeugd op jouw overspringt .

Volgende keer beter, of als er iemand die op DVD of Video mocht hebben en die eens wil uitlenen, let me know, ik wil hem eindelijk wel eens zien. Gemist in de cinema, en er nooit aan gedacht als ie op TV was. Maar ooit, ooit zal ik hem nog wel eens zien. Al moet ik er 100 voor worden .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: