zondag, november 23, 2003

What women want

What women want

Als ne man dat eens zou kunnen achterhalen. Dat zou pas iets zijn. Ben jaloers op Mel Gibson in de gelijknamige film die de gedachten van vrouwen kan lezen. Hij weet dan direct wat ze echt denken, en dat dit nogal vaak haaks staat op hetgeen ze zeggen, kan ik me zo voorstellen. Moet de max zijn. Ik zie het zo al voor mij. Al die vrouwen die in je gezicht vriendelijk zijn en achter je rug vanalles anders denken. Maar niet dat mannen daarin anders zijn hoor, nope, ik peins van niet.

Enfin, ik denk dat die gave alleen maar in films voorkomt, dus zullen wij mannen verder moeten leven in een poging om het kronkelende brein van de vrouw trachten te doorgronden, maar wetend dat ons dit nooit zal lukken. Wetend dat wij nooit in de buurt zullen komen van te weten wat een vrouw nu echt wil. Ons hele leven trachtend de vrouwen te gerieven en als we dan denken dat we gedaan hebben wat ze graag willen, toch te horen krijgen dat ze deze keer iets anders wilden...

Niet dat ik te klagen heb hoor, begrijp me aub niet verkeerd, maar ik denk dat dit beeld de meeste mannen wel bekend zal voorkomen. Een vrouw is een vrouw en zal altijd een vrouw blijven. Wellicht is het ook daarom dat wij mannen ze zo graag hebben (allez, de meeste mannen toch ). Stel je voor dat een vrouw als een man zou denken, jakkes, ik zou ze niet meer moeten hebben hoor.

Het leven kan soms toch zeer hard zijn hoor. Zeker als man .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: