woensdag, november 05, 2003

What shall we do with the drunken sailor ?
Een titel die absoluut niets te maken heeft met hoe ik me nu voel, maar ik kon niet direct iets anders bedenken. Met Elvis Costello die op de achtergrond hartstochtelijk het fantastische 'I want you' zingt, een ode aan de vrouw waar zijn hart naar uitgaat, een nummer dat me zeer nauw aan het hart ligt ...

Het was vandaag mijn vaders verjaardag, maar de man is tot mijn zeer grote spijt al negen jaar dood. Veel te jong gestorven, maar zo is het altijd zeker ? En ik mis hem. Maar dat is altijd zo met mensen die je graag ziet, die wil je nooit missen, je wil nooit dat zij van je heengaan, maar het leven beschikt er vaak anders over. Zonder dat je er ook maar iets aan kan doen. Het leven is ne strijd, een strijd die moet gestreden worden, al is dat soms niet makkelijk...

En dus voel ik me niet op mijn paasbest, al heb ik wel een leuke avond gehad. Het zal morgen wel weer beter gaan, een rustige dag, thuiswerken, auto moet naar de garage, kan ik nog een boel dingen inhalen waar ik op het werk geen tijd voor vindt, en dan kan ik er vrijdag weer met nieuwe moed tegenaan. Want het leven gaat verder, of je nu wil of niet.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: