zaterdag, november 08, 2003

Notting Hill

Wat ben ik toch een softy. Dit soort films vind ik zalig. Heerlijke romantische komedies over boy meets girl, boy likes girl, boy loses girl, boy remeets girl, looses here again, en op het einde vinden ze elkaar terug en leven ze nog lang en gelukkig.
Prachtig. In het echte leven gaat het er vaak iets minder romantisch aan toe. Boy meets girl, boy loses girl, never finds here again. Of boy meets girl, boy cannot get girl, etc.
Maar soit, ik ben een sucker voor dit soort films, waarschijnlijk mijn romantische ziel die naar boven komt. Mijn yearning voor romantiek in het leven. Mijn geloof dat mensen daar echt nood aan hebben, ik in elk geval toch. Ik word er elke keer week van. Vorige week My best friends wedding, nu Notting Hill. Zo lust ik er nog wel enkele.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: