woensdag, november 26, 2003

Miss België Continued

Miss België Continued

Allez, ze zijn vertrokken. Naar Senegal, onder leiding van 'The Major' Cécile Muller. Verdorie, wat is dat een keiharde. Daar zou ik het geen vijf minuten mee uithouden of het was klinkende ambras. Maar de kans is dan ook vrij klein dat ik ooit aan Miss België zal meedoen.
En mijn nichtje kwam er natuurlijk weer bij. Met haar geloof. Of het een goede taktiek is, weet ik niet, maar ze komt in elk geval wel veel in beeld. Al is het maar door te zeggen (of was het haar vriend) dat ze niet uitdagend in beeld zal komen. Terwijl ze in de trailer van volgende week al in een minuscuul bikinitje door het water aan het dartelen was. Of was zij dat niet ? ....
Och, als ze maar gelukkig is, verder ga ik er niet van wakker liggen. En als ze in de finale zit, zal ik zeker op haar stemmen. Als ik thuis ben, want het valt net samen met het Planet feestje (als dat doorgaat, ik hoor er niet veel van), maar ik zal niet voor thuisblijven.
En ons Karen heeft toch al een website zeker. Ze gaat wel mee met haar tijd. En ze heeft al veel sponsors gevonden. Ze weet precies van aanpakken. Maar dat zit daar wel in de familie ....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: