maandag, november 24, 2003

Hij is er, eindelijk is hij er !

Hij is er, eindelijk is hij er !

De nieuwe Stephen King, de Donker Toren V, de Wolven van de Calla. En by Joe, hij is dik ! Wat een lekkere kluif van een boek. Om je in vast te bijten en niet meer los te laten. Yummie yummie. Bijna 700 bladzijden van intens leesplezier. Hier heb ik heel lang op gewacht. En dus wordt dit het boek dat ik nu het eerst ga lezen. Sorry John, sorry Johan, maar Stephen gaat voor .
Ik zal jullie weten te zeggen wat ik er van vind, maar ik ga tussendoor toch nog proberen aan mijn eigen boeken te werken, al zal dat niet simpel zijn. Zoveel te doen, zo weinig tijd. Zoals mijn buurmeisje een tijdje geleden in haar MSN nick zei : er moesten 48 uren in een dag zijn. Dat is so true, maar ja, niets aan te doen zeker. Misschien dat ik in één van mijn boeken hier wel iets aan kan veranderen, maar in real life zal dit vooralsnog wat moeilijk zijn.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: