vrijdag, november 21, 2003

Een nieuw CDtje om de week af te sluiten

Een nieuw CDtje om de week af te sluiten

The best of the Peppers. Kan niet anders dan goed zijn. Met nog als extraatje een DVD erbij. Ik kan niet wachten. En dus heb ik mijn bestelling bij Proxis gedaan. En nu is het wachten tot hij er door komt. Ik moet zeggen, ik kom nog zelden in een platenzaak. Vroeger - toen ik jong was en de dieren nog spraken - kon ik uren rondlopen in de HVH in Hasselt. (of is dat al Kermt ?). Alle bakken kende ik daar, overal wist ik mijne weg. Soms kocht ik vier of vijf CD's per week.
Maar ne mens wordt ouder en wijzer, of is dat alleen maar ouder (in mijn geval wel denk ik...) en heeft vooral minder tijd om naar muziek te luisteren en dus is dat stilgevallen.
Maar nu heb ik het gevoel dat ik aan mijn tweede jeugd bezigben en koop ik dus weer meer CD's. Of het één het gevolg is van het ander of de oorzaak of gewoon een surrogaat of waanbeeld (wishful thinking), ik weet het niet, in elk geval : hij is besteld.
Maar eerst hoop ik maandag nog Wolven van de Calla van mijn grote voorbeeld King te krijgen. Dan kan ik daar direct invliegen

Blogje ',','

Geen opmerkingen: