vrijdag, november 07, 2003

De modernisering van de politie
Wilde net de parkeerboete van Els betalen die ze vorige zondag op de boekenbeurs opgelopen had. Zoals gewoonlijk wil ik dan naar mijn online banking gaan (van de KBC, zeer goed systeem trouwens, waar nog constant aan verbeterd en uitgebreid wordt, maar dat terzijde), tot ik op het document van de politie zie dat ik geen overschrijving moet doen, maar zegels plakken !!!!

Hallo, zegels plakken ??? Zijn ze niet goed wijs ? Je kan je belastingen online invullen (zoals ik gedaan heb trouwens), maar voor een boete moet je zegels plakken. Ik snap het niet. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ze zijn wel zo goed geweest om op het formulier waar de zegels moeten kleven, aan te geven wat de boven- en onderkant van de zegels is. Ik heb de zegels nog niet gezien, dus kan niet oordelen of dat nu duidelijk of niet is, maar toch. Het is toch wel een beetje denigrerend tegenover je 'klanten'.

Enfin, soit, doeterniettoe, waterookvanzij, ik denk dat ik niet veel andere keuze heb dan morgen naar de post te gaan en zegels te gaan kopen. Maar ik blijf het stom vinden, achterhaald, ouderwets en voorbijgestreefd. Tenzij iemand mij van het nut hiervan kan overtuigen, maar daar vrees ik ten stelligste voor.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: