zaterdag, november 15, 2003

Dat doet pijn ....

Dat doet pijn ....

Stel je voor, je surft naar de site voor boeken in Belgie, je leest daar rustig wat ze allemaal doen, hoe ze het doen, waarom ze het doen, en plots valt je oog op een woord dat daar niet hoort te staan. Niet in die vorm, niet in die spelling. Op de site van boek.be staat er een kemel van een DT fout. (in het stukje over de doelstellingen van de boekenbank)
Dat doet pijn. Dat kan toch niet, dat mag toch niet ? Ik citeer : "Particulieren kunnen de titels raadplegen (zonder evenwel zicht te hebben op wie de boeken verdeeld). " !!!!!!!!!
Nou moe, daar zou ik niet mee naar buiten durven komen. Wat niet wil zeggen dat ik nooit een dt fout schrijf of dat er in mijn boek geen fouten zitten (al hebben nog niet veel mensen ze gevonden , enkel Dimitri (mijnen baas) en Joeki, en het waren voor zover ik weet geen dt fouten). Ofwel durft niemand het zeggen, kan ook. Maar in elk geval, een site als boek.be zou toch wel een zeer zeer zeer hoge standaard mogen nastreven als het op foutloosheid van de site aankomt.
Maar ja, ik weet wel hoe dat gaat, je leest het honderd keer na en dan nog staat er een fout in, vaak niets aan te doen, maar als ik zo iets zie, dan valt mijn oog daar toch wel over

Blogje ',','

Geen opmerkingen: