maandag, november 10, 2003

Ceedeetjes branden

Ceedeetjes branden

Ben een paar CDtjes aan het branden, eentje met zowat gevoelige, romantische nummertjes (want ik ben nu eenmaal een gevoelig, romantisch zieltje ) en eentje met het wat hardere werk. Voor in de wagen. Tijd dat ik daar de CD's in mijn lader nog eens verwisselde, die van augustus zaten er nog in, met het rustigere werk, voor onderweg naar Oostenrijk, toen mijn schoonouders meewaren.
AC DC en Bon Jovi wilde ik hen echt niet aandoen, want dan waren ze wellicht onderweg uit de wagen gesprongen .

En eigenlijk zou ik aan deel III (wat eigenlijk deel I is) moeten verderwerken, maar ik kom er niet aan toe. Net nog wat gitaar gespeeld, ga dit subiet nog wat doen, ik weet niet wat het is, writer's block ? Och, ik zie wel, volgende week zal het wel weer beter gaan, als de boekenbeurs helemaal achter de rug is, dan kan ik me weer toeleggen op meer literaire en artistieke toestanden, maar nu hoeft het effe niet.
Als Kramat dringend boeken nodig heeft, ik heb er nog wel een paar liggen
, dus daar geen probleem. Hoe graag ik het ook doe (schrijven ja, wat dacht je ...) als het onder druk moet, dan gaat het niet (ja dat ook niet ...) en dus wacht ik wel tot de goesting en inspiratie terug is. Zodat ik een volgende 'meesterwerk' (ahum ahum) kan afleveren.

En Niko : veel succes en sterkte toegewenst hé, in deze drukke en zware dagen. Maar als het allemaal achter de rug is, zal je blij zijn dat je het gedaan hebt.

En oh ja, vanavond nog de Sint op bezoek gehad, hij kwam vragen hoe laat hij 6 december moest langskomen voor onze Bram. Die sinten van tegenwoordig toch hé, die hebben zo een drukke agenda dat ze zo op voorhand langskomen om een afspraak te maken. Wat was het in mijne jonge tijd toch makkelijk : 's morgens stond al het speelgoed daar en was de Sint die nacht gewoon langsgeweest. Nu moet dat op afspraak. Het scheelt niet veel of hij komt via het Internet langs, in het virtuele cyber leven. Wat onze Bram nog niet zo erg zou vinden, want hij speelt graag spellekes op de computer en als ik zie hoe snel hij daarmee weg is, bangelijk gewoon. Die klein mannen, niet te doen.

En weten jullie hoe de Sint in bad gaat ? Met een zak over zijn stokske, anders wordt die nat. (dixit Bram )

Blogje ',','

Geen opmerkingen: