dinsdag, november 04, 2003

The best of R.E.M. In time 1988-2003
zit nu in mijn CD speler en ik moet zeggen : goe poeier. Dikke schijf, en nog zo van die superlatieven. Maar heb altijd al wel een boontje gehad voor deze groep rond Michael Stipes. Goeie muziek, goeie teksten, goeie ritmes. Al moet ik toegeven dat het wel allemaal vrij herkenbaar is. Maar dat geeft niet, als het maar goed is, nietwaar.

En voor de rest niet veel te melden vandaag. Heb vandaag zo'n 7 uur bijna nonstop gepraat. Ik voel het aan mijn keel. En dan in de auto naar uit volle borst meegezongen met een paar kaskrakers (Not an addict van K's Choice, de nieuwe singel blijkbaar ? Ik dacht dat dat al een oudje was, maar doet er niet toe, is een steengoede plaat, en dat van een fanatieke anti-roker, dat is pas echt een compliment ;-). En nog zo'n paar van de gouwe ouwe tijdloze rockers. Daar kan ik echt van genieten. En dat de automobilisten rond mij me soms bekijken met een blik van 'dat ze die maar rap in Geel gaan steken' kan me echt niet schelen, dan krijgen ze er nog een kushandje bij ;-). Ik doe in mijn wagen zo zot als ik wil toch ? Als ik de andere weggebruikers maar niet in gevaar breng.

En voor de rest : afkicken van de boekenbeurs en mijn hoofd langzaam weer op orde laten komen. Begint te komen, dus iedereen : be warned, als ik binnenkort heel zot begin te doen, is dat een goed teken, dan ben ik helemaal de oude :-)

En als afsluiter nog even de foto van de nieuwe paus.


Blogje ',','

Geen opmerkingen: