woensdag, oktober 22, 2003

Waar is ons Lyndsey ?
Het kon niet uitblijven. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. De eerste 'De Pfaffs' strip. Geniaal gewoon. Waar is ons Lyndsey. Doet me denken aan 'Waar is ons Wendy ?' van Armand Schreurs. Zowat hetzelfde niveau, al moet ik zeggen dat ik den Armand bijwijlen niet slecht vind.

En ik nog geen uitspraak kan doen over het niveau van deze strip, want ik heb hem niet gelezen, maar als hij naast K3 en consoorten kan gaan staan, hoeft het voor mij niet.

En ikke vandaag speciaal naar 'Miss Belgie - achter de schermen' gekeken, want mijn nichtje, Karen Schreurs, dingt mee naar het Limburgse kroontje. Ik heb hier al ooit een iets over geschreven, en nu wordt het weer heel actueel. Spannend hé.
Maar heel spannend is het niet meer, want raad eens wie er Miss Limburg 2004 is : jawel, mijn nichtje, Karen Schreurs. Ik moet eerlijk toegeven, ik wist het zelf niet. Heb niet zoveel contact met die generatie van mijn familie, is eigenlijk de dochter van mijn neef, zie haar om de zoveel jaar op een familiefeest, maar dat er mij niemand dat verteld had, daar ben ik toch niet goed van. Damn, dat is straf.
Foto's naar de officiële site kan ik hier niet linken, want de site van Miss Limburg staat dat niet toe, maar de link naar de foto's natuurlijk wel.
En toch nog een foto gevonden, misschien niet de mooiste foto, maar je herkent er toch duidelijk mijn edele trekken in ;-)

Proficiat Karen, en go go go voor Miss België hé. Als het zover is, zal ik op jou stemmen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: