zaterdag, oktober 11, 2003

Onze ronde zit er weer op.
En nu lag hij de Standaard in Herentals, bij Van Zande in Herentals en in de Standaard in Westerlo is er een hele stand mee gebouwd, net aan de ingang, met een grote affiche erboven. Maar veel waren er nog niet weg .... :-)
Het zal zijnen tijd nodig hebben hé. Maar niet dat we alleen daarvoor het land rondrijden hoor, we moesten wel degelijk boodschappen gaan doen in Herentals ;-)

Maar ik laat het allemaal niet aan mijn hart komen, of mensen het willen lezen of niet, ik blijft schrijven. Want : 'Wie schrijft, die blijft.' Het is een oude slogan, die misschien nogal cliché is, maar het is wel het gevoel dat ik heb. Ik kan mensen dingen laten doen, gelukkig laten zijn, maar ook verdrietig. Misschien is dat wel sadistisch en komt hierdoor een duister kantje van mij naar boven ;-), maar het is een fantastisch gevoel om mensen, en toestanden en omgevingen en werelden te creëren die dan ook echt bestaan. Toch op papier of in mijn hoofd. Geweldig gewoon.

En als mensen mij spontaan aanspreken om te zeggen dat ze het boek goed vonden (ja dat gebeurt, meer dan ik verwacht had ;-), dan voelt dat echt goed. En dus blijf ik gaan, volle gas, tot ik er honderd geschreven heb. Dan kan ik misschien wel even pauze nemen ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: