dinsdag, oktober 28, 2003

The moment I wake up
Before I put on my make up, I say a little prayer for you...
Schitterende, hilarische, fantamorgastische scene uit een heerlijk romantische film : "My best friends wedding". Ik kan het mij levendig voorstellen, dat soort situaties, waarin man of vrouw zijn of haar boezemvriendin of vriend ziet trouwen met een ander. Dat doet pijn, daar mag je zeker van zijn... Al zal die man of vrouw dat wellicht niet toegeven, toch niet aan zijn of haar partner. Maar ja, shit happens hé. (zei Forrest Gump ;-)
Al zal het in het echte leven meestal niet zo goed aflopen als in de film, maar daar is het film voor hé. Het echte leven is harder en minder romatisch, maar dan moeten we de romantiek er zelf maar inbrengen, nietwaar ... :-)

En oh ja, nog vergeten, ben alweer drie dagen opnieuw aan het schrijven. Deel drie van de Meriumbe trilogie aan het afmaken. Een groot stuk was al geschreven, maar elke keer als ik verder wilde doen, kreeg ik weer een andere briljante (ahum ahum ;-) ingeving en schreef ik een nieuw boek. Het laatste is ongeveer twee weken af en dus ben ik (al was ik dat eigenlijk nog niet van plan) maar weer aan deel drie begonnen. In de hoop het deze keer wel af te krijgen. Zodat ik het hele Meriumbe verhaal achter mij laten en verder werken aan andere, spannende, literair hoogstaande ;-) verhalen. Waarvan er al een paar het levenslicht gezien hebben, en hopelijk ook ooit het gedrukte papier.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: