maandag, oktober 13, 2003

Mijn link met Roos & Nana
Is de 13e october. Mijn hart sprong op van vreugde toen ik hoorde dat Roos, wie anders dan Roos van Acker, mijn all time favorite radio stem, ook jarig is vandaag. Ze heeft de meest zwoele, sexy en verleidelijke stem die ik ooit gehoord heb. Vanaf de dag dat ik haar voor het eerst mocht beluisteren, was ik verkocht. Verliefd op dat zoetgevooisde stemgeluid. Een klank zoals geen enkele andere stem kan klinken.
Maar toen kwam de dag dat ik haar ook mocht aanschouwen. Een heuglijke dag die ik nooit meer zal vergeten. Die ogen, die ongelooflijk grote ogen, die slorpten mij bijna helemaal op. Dit is de meest fantastische vrouw die ik ooit gezien heb (op mijn Els na natuurlijk). Zelden zoveel perfectie in één persoon verenigd gezien. En ze is bovendien nog intelligent, heeft karakter en stijl.
Het is mij een ongelooflijke eer te weten dat ik op dezelfde dag als deze wondervrouw geboren ben. Al is het 8 jaar eerder.
En wat Nana betreft, zoals in Mouskouri, die is ook vandaag jarig, maar de lofzang die ik net over ons Roos gezongen heb, gaat hier iets minder op. Veel minder, heel veel minder.
:-)))))))))))))))))))))))
Blogje ',','

Geen opmerkingen: