donderdag, oktober 02, 2003

Ik ben een deserteur
Jaren heb ik 's morgens in de wagen tussen 9 & 10 geluisterd naar 'Klant is koning' op Radio Donna. Ondanks het irritante jingeltje en de soms wat melige muziek, viel het over het algemeen zeer goed mee.
Maar vorige week heb ik iets nieuws ontdekt, iets dat mijn wereld heeft doen opengaan (neen niet Telenet ;-), iets dat de zon terug deed schijnen, iets dat mijn leven opvrolijkte op een ongelooflijke manier. 'Choose Life' op Studio Brussel. Ik weet niet waarom ik het nooit eerder ontdekt heb. Vastgeroest in oude gewoontes wellicht. Geen zin om te veranderen. Don't know. Wat ik wel weet, is dat de muziek die ze daar draaien beestig goed is. Sinead O'Connor met Troy, Metallica, XTC, Nena, en ga zo maar door. Stuk voor stuk ongelooflijk goede platen, muziek die je af en toe wel eens op Donna hoort, maar zeker niet zo vaak als in dit schitterende programma.
Ik werd er zowaar stil van. Dus, vanaf nu, 's morgens in de wagen, na negenen (en hopen dat het file is, zodat ik lang kan luisteren ;-) voor mij maar 1 zender meer : Stubru. Niet dat ik er altijd naar luister. 's Avonds haak ik nogal eens af, maar dit is een subliem program. Ik ben een fan.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: