zaterdag, oktober 04, 2003

Hij is er !
Yep, mijn boek is er, in de Standaard in Westerlo. Hip hip hip, hoera. En niet zomaar 1 exemplaar, niet 2 of 3, neen 9 lagen er. 't Is te zeggen : 6 op een stapel voor de rekken, dus met de cover naar boven, heel goed zichtbaar, en nog 3 in de rekken, op zijn alfabetische plaats. Is dat niet leuk ? Verdorie, ja dat is leuk.
En wat nog leuker is, eind oktober ga ik signeren in De Standaard in Westerlo. En vanaf deze week komt daar een affice te hangen dat ik er kom signeren. Het wordt verdomme nog echt. Ik word beroemd. Ik word herkend op straat (door mensen die mij al altijd gekend hebben, maar dat doet er niet toe ;-)
Het is leuk, en spannend, en zwaar voor een verlegen manneke als mezelve. Maar het is wel de moeite. Een hele stapel boeken van mij in de boekhandel zien liggen, is toch leuk.
En in de boekhandel van de Abdij van Tongerlo hebben ze hem ook, maar er lag er geen meer in de winkel. Dus ikke vragen aan de kassa, die vrouw zoeken. Tien minuten gezocht, dan een collega gebeld, want er waren er heel veel binnengekomen en ze was zeker dat ze er nog één had, want ze kende het boek. Ik heb haar dan maar gezegd dat ik niet van plan was dat boek te kopen, maar dat ik gewoon wou weten of hij er lag, omdat ik hem zelf geschreven heb. Ze kon er toch nog mee lachen ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: