maandag, oktober 20, 2003

Goed nieuws van het literair front.
Vanavond telefoon gekregen van mijn uitgever. Willy Copmans, een nogal kritische recensent, was aan mijn boek bezig. Hij zou het tegen de tweede week van de boekenbeurs volledig klaar hebben, maar zijn eerste beoordeling was als volgt :
"Als debuut beter dan veel werken die hij bekroond gezien had."
Waw. Als nu mijnen nek niet gaat zwellen, dan weet ik het ook niet meer. Ik werd er niet goed van (ik wou zeggen, ik werd er stil van, maar dat heb ik de laatste tijd al zovaak gezegd ;-).
Ik zal nog moeten gaan geloven dat het echt goed is :-) Natuurlijk is het wachten op de echte recensie, maar dit kan toch al niet meer echt verkeerd lopen, zou ik durven denken.

En oh ja, voor het eerst in lang weer wat lichaamsbeweging gehad. De hometrainer uit de garage gehaald, in de living gezet, jogging aangetrokken en acht kilometerkes gefietst. Ja, ik weet het, da's niet veel, maar voor een sportman als ikke is dat een goed begin. En ondertussen naar 'Die Hard with a vengeance' gekeken. Er zijn ergere dingen in het leven als dit ;-)

En eindelijk is 'Life for Rent' van Dido aangekomen, heeft al een paar keer de revue gepasseerd op mijne pc, en ik moet zeggen, is behoorlijk goed. Met natuurlijk als beste nummer 'White Flag', daar kan ik niet genoeg van krijgen, maar de rest is ook best te pruimen. Een aanrader.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: