dinsdag, oktober 28, 2003

Gezwommen in de zee
Jullie gaan het niet geloven, maar we zijn gaan zwemmen in de zee. En het water was nog lekker warm ook. 't Is te zeggen. We zijn gaan zwemmen in zeewater, maar niet in de zee. Het water in het zwembad van Oostende is weer zeewater. Dat was het vroeger ook. De eerste keer dat ik hier ben komen zwemmen (moet bijna 10 jaar geleden zijn), was het ook zout water. En nadien niet meer. De pompen waren kapot. En nu zijn ze blijkbaar terug gemaakt, en is het water weer zout. En hebben we dus in de zee (min of meer) gezwommen.
Is wel even wennen, zo zout water. Vooral in de oogskes. En nu net mijnen zwembril kapot en niet genoeg geld bij voor ne nieuwe. Als ik ga zwemmen, neem ik alleen maar wat kleingeld mee om te gaan zwemmen en laat ik de rest in het appartement, en dus moest ik zonder verder. Maar ik heb het overleefd. Weliswaar met Dracula ogen, maar dat is niets nieuws, die heb ik de laatste dagen al genoeg gehad. En met een vervellende neus, ik zie er echt fantastisch uit (zoals altijd natuurlijk ;-), maar het kan me niet schelen. Het is vakantie, meer moet dat niet zijn. (sorry voor zij die moeten werken hé :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: