maandag, oktober 13, 2003

F**cking VPN
Heb hier net een heel epistel geschreven over hoe men de zwakke weggebruiker niet te veel mag beschermen - naar aanleiding van een licht ongeval met een fiets waar we vandaag getuigen van waren, waar het door het roekeloos gedrag van de fietser kwam dat er een ongeval gebeurd is - dat dit niets uithaalt en dat men daar niemand een plezier mee doet, toen mijn VPN dienst weigerde en alles weg was.
Publish naar Blogger niet gelukt, tekst weg. En ikke absoluut geen zin om dat alles nog opnieuw te typen, want ik ben moe.
Enfin, soit, het kwam er gewoon op neer. Alle weggebruikers, zowel de 'zwakken' als de sterken moeten zich aan de regels houden. Ik heb al meermaal bijna een fietser overreden omdat die zonder reden of aanwijzing het fietsbad verlaat en de rijweg oprijdt, net voor mijn neus. En daar kan ik niet mee lachen.
Dus : hou je aan de regels, dan komt het wel in orde. Of zoals iemand van de politie in Leuven zei : "We hebben alles gedaan om de zwakke weggebruiker te beschermen, maar zolang ze door het rood blijven rijden en stappen en zolang ze de straat zomaar blijven oversteken, zal geen enkele maatregel helpen. Dat hebben ze alleen zelf in de hand."
Voila, dat was het in het kort. En nu hopen dat die update werkt, anders ga ik schreeuwen ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: