zaterdag, oktober 25, 2003

De signerende signateur
gaat subiet signeren op de signeersessie in de Standaard in Westel. Allen daarheen zou ik zeggen. 'k Ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Al die fans ;-) Maar ja, we zullen wel zien, als ik al niet te veel moet snotteren tijdens het signeren (en niet te veel sporen op de boeken achterlaat als ik moet niesen ;-) zal het goed zijn.

En dan naar de zee, Oostende, koningin der badsteden, uitwaaien, mijn hoofd helemaal laten leeglopen. Zodat ik hopelijk binnen een paar dagen een beter zicht heb op de antwoorden op enkele existentiële levensvragen ...
En als dat niet het geval is, zal ik moeten verder zoeken, denken, overwegen, proberen, afwachten, hopen, verlangen, twijfelen tot er zich antwoorden aandienen ...
Of niet, we zien wel. Ik ga er niet van wakker liggen, want dat helpt toch niet. De toekomst brengt raad, daar ben ik zeker van. En ondertussen, als het weer wat mee wil, ga ik ervan genieten. Voila.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: