zaterdag, oktober 18, 2003

De kappende kapster
Oftewel ons Elske. Bij mij had ze al eens een remspoor achtergelaten op mijn hoofd tijdens het scheren, nu was het de beurt aan onze Bram. Was heel stom eigenlijk, kan iedereen overkomen. Scheermachine zat vol haar, opengedaan, leeggemaakt, terug dichtgedaan en scheren maar. Oeps, kam vergeten.
Het valt nogal mee hoor. Het viel eerst vooral erg op omdat de rest van het haar nog lang was, nu zie je het bijna niet en binnen enkele dagen is het weer weg.
Maar het was wel effe verschieten. Om herhaling te voorkomen, hangt er nu een sticker met in het groot "KAM" erop geschreven op het scheerapparaat. Want dit zal geen derde keer gebeuren ;-)

En aangezien het goed weer was, hebben we een paar honderd bloembollen geplant in de tuin, de hortensia's afgedaan om kransen te maken voor de kerstmarkt en heb ik de hele tuin nog eens onder handen genomen, hakken is gedaan, harken volgt morgen. Er stond weer veel te veel onkruid in, maar nu denk ik dat hij wel goed is voor de winter. Hoop ik in elk geval ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: