vrijdag, oktober 17, 2003

Dank u wel, belastingdienst voor vlaanderen
Kreeg vandaag twee navorderingen in de bus. Bedrag viel wel mee, maar toch viel het tegen. Bijkomende belastingen omdat ons Kadastraal inkomen verhoogd is. We hebben een paar jaar geleden een garage bijgebouwd, en daar moeten we nu nog voor boeten. Ze gaan verdorie 2 jaar terug en mogen we nog bijbetalen. En dat voor een arme, beginnende schrijver. Het is niet eerlijk in deze wereld. ;-)
Maar gelukkig wordt al dat geld goed aangewend en kunnen we er zeker van zijn dat we er allemaal de vruchten van kunnen blijven plukken in de komende jaren ....
Maar de helft van de bevolking heeft vertrouwen in de huidige regering en ik moet zeggen, ik eigenlijk ook wel een beetje. Al is het allemaal niet zo mooi als ze het laten uitschijnen. Zoals de oppositie zich nu gedraagt, is het ook niet mooi.
En als je de Trends leest, dan weet je ook uit welke richting die komen waaien. Natuurlijk moet een blad objectief blijven en mag ze niet voor of tegen een partij zijn, maar dat ze tegen de huidige regering en zeker de premier zijn, is wel heel duidelijk. Elke week worden ze wel afgekraakt.
Enfin, ik ga me hier niet met politiek bezig houden. Ik ga Dido nog eens opzetten en dan naar 'The Sixth sense' kijken. Da's veel leuker dan al dat - al dan niet opgenomen - geleuter ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: