donderdag, oktober 09, 2003

Bad Boys
Vanavond nog eens een filmpje gezien. Het was al de derde keer dat ik een poging deed om Bad Boys te zien, en nog altijd ben ik er niet in geslaagd hem helemaal te zien, maar het overgrote deel heb ik toch wel mee nu. Wat er de vorige keren misgelopen is, weet ik niet meer, maar nu was ik met een half ook aan het schrijven en met het andere oog (ze doen wat pijn nu van het scheel kijken de hele tijd ;-) aan het tv kijken.
Een goede film. Ondanks het soms toch wel wat overdadige geweld. De liters bloed en de tonnen lijken vliegen om je oren, maar als je dat even opzij schuift, is het wel een goede en grappige film. Maar ook een harde.
Maar 'Fresh Prince of Bel Air' Will Smith, met zijn flaporen maakt veel goed. En de kers op de taart is natuurlijk Tea Leoni. Met benen van hier tot in Tokyo ;-) (sorry voor de sexistische opmerking dames). Ze heeft gewoon iets. Misschien niet de mooiste vrouw die er is, maar ze heeft iets. Ik weet niet wat, maar het is iets.
Maar ja, ze is een verre en onbereikbare vrouw en ik heb hier mijn eigen vrouw waarmee ik gelukkig getrouwd ben, dus waarom zou ik dromen ? Voor niets toch ? :-)

Misschien dat Will Smith binnenkort eens kan proberen om president van de US of A te worden. Als het den Arnold lukt om gouverneur van Californie te worden, dan moet Will zeker beter kunnen. Geen slecht woord over Arnie hoor, maar ik denk toch dat de Will nog een stukje intelligenter is. Zeker slimmer dan Ronald Reagan, en die was ook acteur.
En al helemaal slimmer dan Georges W. Bush Jr. Maar dat is dan ook niet moeilijk, want die heeft het IQ van een surfplank. Zonder zeil. :-)
Enfin, ik lig er niet wakker van, zolang Betty of Willy Somers maar niet in de nationale politiek gaan, kan het mij allemaal niet veel schelen.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: