maandag, september 08, 2003

One for the guys
Eentje om mijn dierbare medewerkers - die nu het hart uit hun ziel werken om de migratie te doen slagen - een hart onder de riem te steken. Ik bemerkte net dat ik hier al een tijdje geen foto's meer getoond heb, en wat kan ik beter tonen dan een foto die hen allemaal zal opbeuren. Die het bloed sneller door hun aderen doet stromen en hun zenuwen en alle zintuigen prikkelt. Die de vermoeidheid uit hun lijf doet wegstromen en de adrenaline tegen hoge snelheid door hun lijf zal pompen.
Dat kan echt maar één ding zijn. En neen, het is niet Joyce de Troch, noch de nieuwe miss België. Het is niet Pamela Anderson of ik weet niet welke babe die op het ogenblik hot is. Zelfs niet Lara Croft. Neen, echt niet, zelfs niet (alhoewel dicht in de buurt denk ik, na het veelvuldig aanschouwen van de diep uitgesneden decolleté van deze dame in Charlie's Angels) Cameron Diaz.
Neen, het kan er maar eentje zijn, zacht van inborst, een poezelig velletje, een poep om u tegen te zeggen en een snoetje om te kussen.
Het is :


De linux pinguin :-))))))))


Blogje ',','

Geen opmerkingen: