dinsdag, september 09, 2003

Michael is back from the dead
Dat is toch het gevoel dat ik vanmorgen kreeg toen ik hoorde dat INXS op 'The night of the Proms' zou optreden. Was die kerel, Michael Hutchense, niet dood ? Een ietsiepietsie te ver gegaan in één of ander pervers sexspelletje ? Daarmee vriendin Paula Yates, ex van Bob Geldhof (en wellicht nog wel enkele anderen ;-) verdwaasd achterlatend ?
Hoe kan die dan daar op TNOTP optreden ? En de liedjes die ze lieten horen, waren nog met hem ? Lijkt me toch bizar. Kreeg er zowaar kippevel van. Maar weet niet of het the return of the dead was of van het denken van de manier waarop hij gegaan was ;-)

Maar ze zullen wel een andere zanger hebben zeker ? Anders moet ik mijnen logica nog eens laten nakijken. Want daar kan ik niet bij. Maar ja, Elvis heeft ook just the building verlaten. En den Freddie loopt nog ergens in Engeland rond (I wish :-).
Och ja, niet van wakker liggen, maar toch vind ik het vreemd. Ben benieuwd wie de nieuwe zanger is.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: