woensdag, september 10, 2003

Commentaren
Mijn Blog en literarie Collega Arcadim in Arcadiƫ had gezegd dat het spijtig was dat er geen commentaren konden gegeven worden op mijn posts, en hij heeft groot gelijk. Ik had hier zelf ook al over zitten denken, maar totnogtoe niet de moeite genomen om ernaar op zoek te gaan. Ik dacht dat het niet ging als het niet in Blogger zat. Niet dus. Effe zoeken en ik was er. (ik ben dus eigenlijk gewoon te lui geweest)
Via Weblogs Compendium terecht gekomen bij een tool die dit allemaal mooi voor mij doet. Blog Back is de naam. Twee stukjes html code invoegen in de template en klaar is kees. Wat kan het leven toch simpel zijn. Ongelooflijk, niet ?
En ik denk dat ik nog eens door die Weblog compendium ga lopen, want daar staan wel wat leuke dingen tussen.
Thanks Arcadim voor de tip en ik zou zeggen, laat de comments nu maar komen, goed of slecht, alles is welkom. :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: