zaterdag, augustus 09, 2003

We zijn er en het is prachtig !
Dat is het echt ! Ongelooflijk. Niet al te veel file gehad, enkel een beetje vertraagd verkeer rond Ulm, maar daar bleef het ook bij, rond 15u zijn we in Lermoos aangekomen. Wel wat moe,want ondanks de airco in de wagen, was het toch wel zwaar en begon het toch wel op te warmen, zonder airco zou het nooit gelukt zijn, maar we zijn er (en nu probeer ik dit te typen op een keyboard dat noch azerty, noch qwerty is, maar qwertz, maar het lukt wel ;-)
Maar het is de moeite, het is hier prachtig. We hebben vanavond gedineerd op het terras van het hotel, met zicht op de Zugspitze en nog wat ander indrukwekkende bergen hier in de buurt. Een fenomenaal uitzicht gewoon. Temperatuur was gewoonweg perfect, eten was zeer lekker, gezelschap zeer aangenaam, en omgeving gewoonweg idyllisch, lyrisch, inspirerend, gewoonweg perfect. Ik hoop alleen dat ik niet weer met een idee voor een boek thuiskom, want dan moet ik weer dag en nacht beginnen schrijven ;-)
En het hotel zelf, wel dat is buiten categorie. We logeren in een apart deel van het hotel, dat eigenlijk een oud kasteel is, dat vorig jaar volledig gerenoveerd is. En dat is er aan te zien ! Het is schitterend, oude gebogen gewelven, ridders in harnassen die de gangen bewaken, grote, comfortabele en luxueuze kamers, waar niets in ontbreekt. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Ik ben een gelukkig man, zoveel is zeker. En ik ga ervan genieten. Want als ik bedenk hoe snel het allemaal kan gedaan zijn, gedenke de man van mijn nicht die op de sleepboot Burcht om het leven gekomen is en vandaag begraven is, dan kan je niet anders dan zoveel mogelijk van het leven genieten.
Maar ik wil nu niet filosofisch worden, het is hier gewoon objectief schitterend, dus zullen die 8 dagen - gezien het weer ook nog wel 8 dagen schitterend zal zijn, ook schitterend zijn. Goed genoeg om mij weer op te laden voor wat komen zal.
En aangezien hier een pc staat met internet connectie, denk ik dat ik vandeweek nog wel eens iets zal posten, als ik me kan wegslepen van al die ydillische prentjes hier :-)
Dus, tot een dezer, en voor zij die moeten werken, ik zal eens aan jullie denken :-p
Blogje ',','

Geen opmerkingen: