maandag, augustus 04, 2003

Wat een miserie
Al die verschillende hardwareinstellingen op pc's. Ik probeer al een tijdje een midi interface op de gamepoort van Els haar PC aan te sluiten, maar het lukt niet. Ofwel ben ik dom (grote kans) ofwel hebben al die fabrikanten nog nooit van standaardisatie en compatibiliteit gehoord (ook grote kans).
Enfin, ik zit dus nu op Els haar PC te werken, heb hem naar beneden gesleurd, op het internet aangesloten, en hoop nu alle mogelijke drivers te vinden om dat spul te doen werken.
Wish me luck, maar met zo'n weer is er niet veel te doen in de tuin buiten, behalve straks water geven en dan op mijn terras nog wat gaan relaxen. Dus zit ik nu maar wat te prullen. Want het is warm, oh zo warm. En ook in het grote glazen gebouw in Vilvoorde begint het danig op te warmen en op mijn zenuwen te werken. Maar niet getreurd, het is bijna verlof, en dat maakt me blij :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: