maandag, augustus 11, 2003

Warm genoeg, of hou dom je kan zijn
Gisterenavond nog iets dom gedaan : er staat zo´n echt oude stoof in de kamer, zo een met tegeltjes, maar ik dacht dat dit maar versiering was. Er stond ook een klop in de kamer waarvan ik niet wist waar ze voor diende, dus ik maar eens geduwd, gebeurde niets, dus zou wel niets zijn. Tot even later het woord ´Ofen´oplichtte. Snappie ?
Ja, de oven begon te verwarmen. Oh Oh, en het was er al behoorlijk warm. Dus ikke naar de receptie en mijn stommiteit uitgelegd. Niets aan te doen : draait 1 uur, maar de bazin zou eens komen zien. En na veel zoeken - zij wist er niet veel van, haar man was er niet, vond ze eindelijk de juiste zekering en ging de stoof uit, maar ik blijf nu wijselijk van alle knopjes. Ze had niet mogen gaan in de zomer, maar ik neem nu het zekere voor het onzekere en hou mijn handjes - daarvan - thuis :-)
Blogje ´,´,´

Geen opmerkingen: