dinsdag, augustus 26, 2003

Ik moet op dieet :-(
Dat is niet leuk. Ik weet het wel, ik ben een beetje te, en ik snoep wel graag, maar zo erg is het toch niet. Maar, het zit in mijn bloed - vet - en het moet eruit. Een soort cholesterol dat ik teveel heb. Tja, niet veel aan te doen. Morgen moet ik naar de dokter om een dieet te halen en vanaf dan is het kinkloppen en op water en brood verder.
En dus heb ik me vanavond bij vrienden nog eens goed laten gaan. Bakken chips en liters Schweppes Agrum (alcohol is wegens de medicatie - voorlopig - nog uit den boze). Ik wordt nog een echte asceet, misschien ga ik zelfs nog wel aan sport doen, en wordt ik nog een superatleet. Alhoewel, schrijf dat maar toe aan het late uur en een té grote verbeelding, want dat zit er nooit in.
Van 't weekend nog The Nutty professor gezien, en dat is ook niet echt bemoedigend om te zien, dat er niets te doen is aan het dik zijn. Maar zo dik ben ik niet hoor (denk ik toch niet, of heb ik een te goed zelfbeeld ;-). In elk geval, ik zal mijn best doen om wat af te vallen en minder vet in mijn bloed te hebben, maar zoals ze zeggen : het is de aard van het beestje, het zit in de familie. Wij zijn met zes kinderen thuis, 3 van mijn moeder (daar komt geen gram bij) en drie van mijn vader (daar komt wel een gram bij ;-), en ik heb het meeste van dat. Tja, het zat eraan te komen en het is aangekomen. Niet zagen, niet zeuren, gewoon doen en gezond leven, dan komen we het verst nietwaar. Zolang we maar gezond zijn, de rest is niet belangrijk.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: