zondag, augustus 03, 2003

Het zit er weer op
Het weekend, en we hebben geluk gehad dat we nog binnen konden, want de werkweek stond weer voor de deur :-)))))))))))))))
Woeha, ongelooflijk grappig nietwaar.
Maar het weekend was ok, op het droevige nieuws van de man van mijn nicht na. Dat is vreselijk, zo aan zijn einde komen, afgruwelijk, maar spijtig genoeg is er niets aan te doen.
Maar ik heb dit weekend weer veel gegeten, veel gedronken, niet hard gewerkt, en spijtig genoeg niets geschreven. Maar daar zal deze week wel verandering in komen, want ik wil mijn nieuwe boek deze week afhebben. Als het zou kunnen. Ik moet niet veel meer schrijven, maar misschien ook niet. Als ik terwijl ik aan het schrijven ben nog een idee vind voor een nieuwe intrige, kan het zijn dat die er nog tussensluipt.
Maar dat zien we wel. En als het niet lukt het boek af te maken, so be it, een echte artiest laat zich niet onder druk zetten ;-)))))
Bescheidenheid is een schone deugd, en ik vrees dat ik daar niet altijd evenveel van gekregen heb, maar eigenlijk wel hoor, het is maar een grapje. Eerst zien wat boek 1 doet en dan zien we wel wat de rest brengt.
En tot dan, voetjes op de grond en gewoon blijven doen waar ik mee bezig was, nietwaar :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: