maandag, augustus 18, 2003

En we gaan terug
Naar het werk :-(. Maar ja, dat zal wel moeten zeker, want ik denk niet dat Scarlet bereid is mij drie maanden of meer te blijven doorbetalen, terwijl ik op vakantie ga. Zou niet slechts zijn nochtans, maar dat soort jobs is nog niet uitgevonden vrees ik (het onderwijs niet meegeteld ;-)
Maar we zijn ons volgende reisje al aan het plannen, een beetje dichterbij en niet zo lang, maar we gaan zeker nog eens een weekendje weg. Het is gewoon verslavend op vakantie gaan, dan kan je alle onnozeliteiten vergeten....
Maar het eerstvolgende grote evenement is de voorstelling van mijn boek. Vanavond ga ik aan de tekst voor de uitnodigingen werken, begin september mogen jullie ze verwachten. Denken jullie nog niet op mijn lijst te staan (die ondertussen al behoorlijk lang is, maar je weet maar nooit), ga dan even naar Meriumbe en schrijf je hier in.
Dan krijg je zeker een uitnodiging.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: