donderdag, juli 31, 2003

Moe man
Wat een dag, wat een avond. Weer alles moet tegelijk klaar zijn, maar het kan niet allemaal tegelijk. Ik kan niet alles tegelijk en mijn mensen kunnen niet alles tegelijk. Maar ja, hopelijk betert het ooit.
Vanavond weer wat gewerkt, is echt niet goed, maar het lukt anders niet, maar toch nog tijd gevonden om het tweede vliegenraam te maken. En ik moet zeggen, ik word er nog handig in. Op minder dan een half uur waren alle stukken gezaagd, in elkaar gezet en gaas opgezet. Ik ben toch echt wel een 'handige harry'.
Als er iemand op zoek is naar mooie zelfbouw vast vliegenramen, één adres : eerst naar de Cevo en dan naar hier. Maar niets voor niets hé, zo werkt dat niet. Aan 50 euro per uur wil ik het doen ;-)
Dus ben ik zeker dat niemand zo zot zal zijn het te vragen.
En dan nog effe aan mijn nieuwe boek gewerkt, want ik wil echt ook nog wel iets creatiefs doen en dan ga ik nu slapen. Na mijn mailbox nog eens opgekuist te hebben, voor het eerst in meer dan een week en dat is echt mijn gewoonte niet, kan daar niet goed tegen, is het welletjes geweest. Het wordt allemaal welletjes en ik ben echt aan het aftellen om volgende week de weg naar Oostenrijk aan te vatten. De bergen in en de rest de boom in. Zeker weten.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: