dinsdag, juli 29, 2003

Handige Harry
That's me. Not. ttz, toch niet altijd. Vanavond - wegens het voorspelde slechte weer mijn werkzaamheden in de tuin niet verder gezet, want dat haalt toch niets uit - mij onledig gehouden met het maken van een vast vliegenraam voor boven. Aan de linkerkant van het huis - onze slaapkamer en die van Bram - hangen er al, maar aan de andere kant nog niet. En het is toch wel zo handig. Dus waren we vorige week materiaal gaan halen in, hoe kan het anders, de grootste bouwmarkt van de streek : De Cevo. Daar hebben ze alles en dus ook dit.
Ikke begonnen met meten en nog eens meten en toen ik dacht dat het goed was, de latten in stukken gezaagd. Tweede lat gezaagd, en nog viel mijnen euro niet. Toen toch nog eens gaan kijken naar het raam aan de overkant van het huis en wat bleek : alles veel te kort gezaagd. Ik had het gemeten aan de binnenkant van het raam, maar het moet er natuurlijk tegen de buitenkant staan. Dom hé.
Enfin, ik had genoeg materiaal voor twee ramen, dus het tweede dan maar gemaakt en dat ging eigenlijk vrij vlot. Op een goed halfuur hing het nieuwe vliegenraam te blinken tegen het houten raam. Nog wel een paar probleempjes gehad met de tussenstukjes, maar ook die zijn opgelost en al zeg ik het zelf, het resultaat mag er wezen. Dus toch niet zo onhandig, deze kerel.
En Els kan morgen terug naar de Cevo om twee nieuwe latten te halen voor het andere raam. Tja, ne mens kan niet in alles goed zij hé ;-)))))))))))))))))))))))))
Blogje ',','

Geen opmerkingen: