dinsdag, juli 29, 2003

Go go go VTM en Telefacts
Dierenliefde of absurd gedrag ? Gewoon zot ja, dat zijn die mannen en vrouwen die zich helemaal laten nabouwen als dier. Het was weer biezonder hoogstaand.
Hagedisman, Katman (met snorhaar en al) is zelfs computertechnicus. Ik denk dat er toch veel machines stukgaan van al die kattenharen in de hardware.
En dan was er Enigma, een soort duivel in puzzelstukjes. Compleet wacco, geschift, zo zot als een deur. Niets aan te doen. En hij heeft zelfs nog een vriendin. Stel je voor dat je 's morgens wakker wordt naast iemand met horens, opgebouwd uit puzzelstukjes. Als je er eentje verliest, valt hij uiteen. Maar wat bleek : zijn vriendin was al even zot, Catsen, dit keer zonder snorharen.

Of dat je wakker wordt naast iemand met snorharen of een gespleten tong. Zijn vriendin vond dit opwindend, ik eerder walgelijk. Maar misschien ben ik dan ook preuts ;-)
En in Schotland loopt Luipaardman rond. Ik denk dat we nu weten waar het Monster van Loch Ness rondhangt, het is gewoon een luipaard in de vorm van een man ;-)
Onvoorstelbaar gewoon, ik werd er stil van. Dit slaat alles. Ik heb vroeger bij Jerry Springer ook al één en ander gezien, maar dit slaat toch echt wel alles. Ongelooflijk, geweldig, zou Eddy Wally zeggen.
Deel twee heb ik wijselijk overgeslagen en heb mij verder geconcentreerd op mijn nieuwe boek, wat niet meer makkelijk was na het aanschouwen van zoveel absurditeit. Het was zelf zo gek dat het geen inspiratie bracht, het sloeg mij gewoon met verstomming. Maar ja, ik zal wel niets gewoon zijn zeker ?
Blogje ',','

Geen opmerkingen: