zaterdag, juli 26, 2003

Een nieuw hoogtepunt in de Vlaamsche muziekgeschiedenis
Net het voorrecht gehad om "Ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter en daarmee toeter ik naar jou" van de Gebroeders Ko te mogen aanhoren. Ik moet het eerlijk toegeven, ik was onder de indruk, zwaar onder de indruk. Er bestaat zelfs al een ringtone van, die moet ik gewoon hebben.
Als schrijver to be weet ik hoe moeilijk het is om originele teksten te schrijven en dit is echt wel een prachtprestatie. Ik wou dat ik het zelf geschreven had, zo mooi vond ik het. Chapeau aan de schrijver en doe zo voort.
Nu we het toch over mijn boek hebben (min of meer ;-), net gisteren goed nieuws gehad van mijn uitgeven (in het midden van de hectische verhuis). Mijn boek doet mee aan de "Dag van de Fantasy" op de boekenbeurs op 11 november. Vind ik heel leuk, dat ze het boek laten meedoen aan dat soort initiatieven, is zeer goed voor de promotie en ook andere promotionele activiteiten beginnen nu al op gang te komen. Het wordt nu echt spannend. En voor zij die het nog niet weten, zie Meriumbe, daar kan je alles over dit boek vinden. En bestellen :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: